یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ثبت‌نام بیش از 217 هزار نفر برای دریافت بن خرید نمایشگاه کتاب

محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌الملل کتاب تهران گفت:197 هزار نفر طلاب و دانشجو و 17 هزار نفر عضو هیات علمی دانشگاه برای دریافت بن اعتباری خرید کتاب در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کردند.

محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌الملل کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خریداران کتاب نمایشگاه کتاب تهران گفت: در این دوره معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور اقدام به توزیع بُن اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی کرده است.
 
وی ادامه داد: بن‌های اعتباری در بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان و اهل‌قلم سراسر کشور در نظر گرفته شده است.
 
خلج با اشاره به تعداد ثبت‌نامی‌ها در بخش دانشجویان و طلاب، عنوان کرد: تاکنون 197 هزار نفر دانشجو و طلاب ثبت‌نام کردند، در این بخش، 150 هزار تومان یارانه برای آن‌ها در نظر گرفته شده است و مبلغ 200 هزار تومان نیز آورده طلاب و دانشجویان است.
 
وی با بیان این‌که سقف یارانه در بخش اعضای هیات علمی تکمیل شده است، تاکید کرد: 17 هزار نفر عضو هیات علمی برای دریافت بن اعتباری ثبت‌نام کردند که بر این اساس 300 هزار تومان یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این گروه در نظر گرفته شده است.
 
خلج در ادامه به میزان بن اعتباری اهل قلم اشاره کرد و گفت: برای هشت هزار و 219 نفر از اهل قلم یارانه در نظر گرفته شده که یارانه آن‌ها روی کد ملی آن‌ها شارژ شده است.
 
سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها